oktober 11, 2016 admin UZN onderzoek Hoe heeft u de dienstverlening van UZN ervaren de afgelopen periode?*Waar bent u tevreden over?Waar kan UZN verbeteren in de dienstverlening? ( Denk ook aan: aantal contactmomenten, huidige afspraken, CAO wijzigingen, inlenersbeloning, opleiden uitzendkrachten, begeleiding uitzendkrachten?)Als u zelf een uitzendbureau zou hebben, wat zou u anders doen?Voor welke vraagstukken neemt u op dit moment contact met UZN op?Wat vindt u belangrijk aan de samenwerking met een uitzendbureau / extern bureau?Wat zijn uw inleenmotieven (wanneer schakelt u een uitzendbureau in) en voor wat voor functies en hoe zit de procedure in elkaar?Van welke diensten maakt u gebruik bij deze bureaus?Eventuele veranderingen binnen het bedrijf nu of in de toekomst op personeelsgebied?Bij wie zou u UZN kunnen introduceren? (vervolgens doorvragen, ambassadeurs).Wat vind u ervan dat UZN een KTO op deze manier uitvoert? Heeft u nog tips voor ons/ UZN ? (doorvragen naar de frequentie hiervan)